مطالب طنز(ماه مهر)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 من حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم...
.
.

.

.

.

.

.
.

ولی بوی ماه مهر به مشامم نرسه...



نظرات شما عزیزان:

شوکا
ساعت10:55---2 آبان 1392
عاقلانه ترین حرفی بود که توعمرم شنیده بودم.

روشنک
ساعت18:57---25 شهريور 1392




منم
پاسخ:عزیزم غصه نخور.همینه که ست دیگه :((((


آوا
ساعت18:50---25 شهريور 1392


یاسمن
ساعت14:11---25 شهريور 1392
عزیزم درکت میکنم...ولی کاریش نمیشه کرد..
پاسخ:آره واقعا


شيرين
ساعت10:46---25 شهريور 1392
آي گفتي بوي بيسكوييت موزي ااااااااااااااااه

راسي برنامه ختم صلوات دارم تو ويلاگم خوشحال ميشم يه سر بزني
پاسخ:باشه حتما عزیزم


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت16:16---24 شهريور 1392


.......♥###########♥.





...♥###############♥





..♥#################♥..................♥###♥





..♥##################♥..........♥#########♥





....♥#################♥......♥#############♥





.......♥################♥..♥###############♥





.........♥################♥################♥





...........♥###############################♥





..............♥############################♥





................♥#########################♥





..................♥######################♥





....................♥###################♥





......................♥#################♥





........................♥##############♥





...........................♥###########♥





.............................♥#########♥





...............................♥#######♥





.................................♥#####♥





...................................♥###♥





.....................................♥#♥





.......................................♥





......................................♥





.....................................♥





...................................♥





.................................♥





..............................♥





...........................♥





.........................♥





......................♥





..................♥





.............♥





.........♥





......♥





....♥





......♥......................♥...♥





..........♥.............♥............♥





..............♥.....♥...................♥





...................♥.....................♥





................♥......♥..............♥





..............♥.............♥....♥





.............♥





...........♥





..........♥





.........♥





.........♥





..........♥





..............♥





اپم
پاسخ:اونوقت این همه مسخره بازی واسه چی بود؟؟؟همون اول میگفتی دیگه!!!!!ای باباااااا


mehdi
ساعت15:40---24 شهريور 1392


larisa
ساعت14:10---24 شهريور 1392
واااااااااااای مدرسه ها داره شروع میشه کککککککمممممککککک
پاسخ::(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


mahdi
ساعت1:23---24 شهريور 1392
مگه امونیاک چی داره؟!!

ب اطلاعات شیمی شما نیازمندیم!!!!!خخخخخ
پاسخ:من اطلاعاتمو رایگان در اختیار کسی قرار نمیدم.خخخخخ


حسین
ساعت0:54---24 شهريور 1392
سلام





خسته نباشید


مطالب طنز ت جالبه








موفق باشی



پاسخ:سلام ممنوووون.به همچنین


رامان
ساعت23:18---23 شهريور 1392
رو چن شرط میبندی دختر؟!!!!

بعداز جمله اولت فهمیدم که رشتت شاید وتجربی باشه!

بعدشم از این ناراحتم نکنه دیگه اصن وقت نداشته باشی آپ کنی

کاش منم بوی مهرو حس میکردم ولی من حالا دارم بوی خطرو استشمام میکنم این بو از بوی آمونیاکم خطرناکتره بوی آپ نکردن تو


پاسخ:نه من رشتم ریاضیه.با اینکه امسال خیلی درسام سنگین میشه ولی سعی میکنم مرتب به اینجا سر بزنم.از تو هم ممنونم که همیشه بهم سر میزنی من به خاطر بازدید کننده هایی مثل شما هم که شده میام همیشه+


محمد
ساعت22:05---23 شهريور 1392
مهر که خوبه چرا بدت میاد ازت
پاسخ:شایدم بدم نمیاد!نمیدونم !فعلا هیچ تصمیمی ندارم!خخخخ


ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت19:55---23 شهريور 1392
اره بوخودااا

منم حاضرم
پاسخ:پس این دردو تو هم داری :(


احسان
ساعت17:00---23 شهريور 1392
سلام چشم هر روز میام فقط تو هم بیا و اینکه واقعا نظرت راجع ب آهنگ واقعی بود
پاسخ:باشه حتما.بله اهنگ قشنگی بود من که خوشم اومد


احسان
ساعت14:52---23 شهريور 1392
سلام لینک شدی حالا لینک کن
پاسخ:اوکی لینک شدی


احسان
ساعت14:18---23 شهريور 1392
سلام من باید بگم بوی مرداد به مشامم نخوره چون از مرداد شروع میشه

واسه تبادل لینک هم من ساعت سه یا چهار انجامش میدم ممنون که اومدی
پاسخ:باشه ممنون


صادق لیدر
ساعت11:19---23 شهريور 1392
قربون کلامت

حدیثه
ساعت10:56---23 شهريور 1392
آخه چرا؟

من که حاضرم یه سال مشروط میشدم تا یک سال بیشتر میرفتم مدرسه و پیشدوستام بودم.
پاسخ:خوب عزیزم تو الان داری اینو میگی!!!اگه جای ما بودی اینو نمیگفتی.که باشروع مدرسه ها راحتیمون تموم میشه :(


شانار
ساعت10:26---23 شهريور 1392
سلام، وبت خییییییییییییییلی باحال شدهخوشم اومد
پاسخ:taaaaaaanx


nikishaparak
ساعت1:37---23 شهريور 1392
منم حاضرم


پاسخ:واقعا دردناکه آخه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 23 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ